Asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin (60 osp)

Keuda
Yhteenveto
   
Kerava
Ammattitutkinnot
Viisi iloista opiskelijaa näyttää peukkua ylöspäin

Asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin (60 osp)

Opi kehittämään asiakaskokemusta palvelumuotoilua hyödyntäen!

Tutkinnon osa antaa osaamista asiakaskokemuksen kehittämiseen palvelumuotoilun työkaluja ja ajatustapaa hyödyntäen. Opit erittelemään asiakaskokemuksen osatekijöitä ja kehittämään niitä asiakasta ja liiketoimintaa hyödyttäen. Opit käytännön toimintatapoja ja työkaluja, joilla

hankit asiakasymmärrystä ideoit ja kehität kuvaat ideoitasi ja kokeilet testaat ja jatkokehität arvioit tuloksia ja huolehdit jatkuvasta kehittymisestä.

Suoritettava Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu (60 osp) on yksi tutkinnon osa liiketoiminnan ammattitutkinnosta. Halutessasi voit jatkaa opintoja ja suorittaa koko liiketoiminnan ammattitutkinnon tai liittää tutkinnon osan toiseen ammattitutkintoon.

Tutustu tutkinnon osan sisältöön

Sopiiko tämä koulutus minulle?

Koulutus sopii sinulle, joka työskentelet asiakkaiden kanssa tai muuten tunnet asiakkaiden toimintaa ja haluat oppia lisää käytännönläheisestä asiakaslähtöisestä palvelun kehittämisestä. Sinulla tulee olla alan työpaikka opintojen ajaksi.

Miten ja missä voin opiskella?

Opintojen alussa sinulle tehdään yksilöllinen opintosuunnitelma, jossa otetaan huomioon myös aikaisempi osaamisesi. Keskimäärin koulutus kestää 4-5 kuukautta.

Opinnot toteutetaan päivä-monimuotokoulutuksena, joka sisältää alan työpaikalla tai omassa yrityksessä tapahtuvaa oppimista koulutus- tai oppisopimuksella, kontaktiopetusta Keudassa ja/tai Teams-etäyhteydellä sekä ohjattua verkko-opiskelua. Koulutuksen ajaksi solmitaan koulutus- tai oppisopimus.

Kontaktiopetus järjestetään seuraavan kerran keväällä 2023, mutta kiinnostuneiden kannattaa olla yhteydessä heti tai laittaa hakemus, niin sovitaan henkilökohtaisesta opintosuunnitelmasta.

Kysy lisää!

Nuotiomaa Irmeli

Opettaja

+358 401 745 437

Kerava, Keskikatu 3 (Keuda-talo)

Keudan Hakeutumispalvelut

+358 9 2738 3700

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin (60 osp), voit täyttää alta löytyvän yhteydenottolomakkeen. Kysymyksesi lähetetään suoraan oppilaitokselle.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin (60 osp)? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

Keuda

Keuda - Keski-Uudenmaan koulutuskuntayhtymä

Keski-Uudenmaan koulutuskuntayhtymä Keuda on yksi Suomen suurimpia nuorten ja aikuisten ammatillisen koulutuksen järjestäjiä. Keuda palvelee Järvenpäässä, Keravalla, Mäntsälässä, Nurmijärvellä, Sipoossa ja Tuusulassa. Keudassa uskotaan tekojen voimaan. Oppimalla uutta ja toteuttamalla itseämme voimme vaikuttaa siihen, miten maailma ympärillämme kehittyy. Keudassa tehdään vuosittain yli...


Lue lisää oppilaitoksesta Keuda ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Keuda

Sibeliuksenväylä 55 A
04400 Järvenpää

 Näytä puhelinnumero
www.keuda.fi


Arvioinnit
Asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin (60 osp) ei ole saanut vielä yhtään arviointia. Anna oma arviointisi.
Ota yhteyttä

Tilataksesi lisätietoa koulutuksesta Asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin (60 osp) täytä seuraavat tiedot: