Milla Rajala, palvelujohtaja, LähiTapiola

Lue Milla Rajalan uratarina.

LähiTapiola

Milla Rajala

  • Mitkä ovat ensisijaisia työtehtäviäsi ja vastuualueitasi?

Toimin LähiTapiola Vahinkoyhtiön suurasiakkaat ja meklarit yksikön palvelujohtajana. Ydintehtävänäni on laadukkaan ja sujuvan asiakaspalvelun varmistaminen ja tuottaminen suurasiakkaillemme ja meklareille. Lähtökohtana on asiakaskokemuksen aktiivinen parantaminen ja toimintatapojen sekä henkilöstön kehittäminen tulevaisuuden huippuosaajiksi. Edistän omassa roolissani esimiehenä Elämänturvayhtiön menestystä sekä strategian ja arvojen mukaista uudistumista.

  • Mikä on parasta työssäsi? 

Parasta työssäni on ihmisten kohtaamiset ja vuorovaikutus sekä monipuoliset työtehtävät. Arjen tähtihetkiä ovat yhdessä onnistumiset niin tiimin kuin yksikön kanssa.

  • Miten hyödynnät koulutustasi työssäsi?

Koulutuksen kautta olen saanut hyviä työkaluja ja tietotaitoa arkeen.

Koulutustausta:

  • Ylempi tradenomi, Organisaation johtaminen, Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Lähiesimiestyön ammattitutkinto, SASKY koulutuskuntayhtymä  
  • Tiimimestarin sertifikaatti, SASKY koulutuskuntayhtymä
  • VTS, Vakuutustutkinto, FINVA Finanssikoulutus Oy  
  • Restonomi, Matkailupalveluiden tuottaminen ja kehittäminen, HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu  

  • Mitä vinkkejä antaisit samoista työtehtävistä haaveilevalle?

Kannattaa tarttua rohkeasti erilaisiin työtehtäviin ja hoitaa kaikki työtehtävät mahdollisimman hyvin, olivatpa ne sitten pieniä tai isoja.

  • Mitkä ovat 3 parasta asiaa LähiTapiolassa työskentelyssä?

1. LähiTapiolan arvot kohtaavat oman arvomaailmani kanssa.

2. Mukava työyhteisö.

3. Asiakkaat.

Lue lisää LähiTapiolasta

Lue uratarinoita LähiTapiolasta:


Mainokset