Bachelor of Business Administration | International Business |full-time studies
Opinnoissa perehdytään globaaliin nykyaikaiseen yritystoimintaan. Näkökulmina ovat kansainvälistyminen, markkinointi, strateginen johtaminen, rahoitus ja kulttuurien välinen viestintä. Opiskelu nojautuu vahvasti alan teorioihin ja periaatteisiin, mutta on käytännönläheistä. Sovellat teoriaa projekteissa, jotka toteutetaan yhteistyössä liike-elämän ja kansainvälisen verkostomme kanssa.
Opiskelijamme ovat mm.:
- kartoittaneet markkinointipotentiaalia valaistusratkaisuja toimittavalle yritykselle
- etsineet yhteistyökumppaneita suomalaiselle e-maksupalvelujen tuottajalle
- laatineet kilpailija-analyysin globaalille ohjelmistotalolle
- tehneet kyselyn pelimuotoisen uutispalvelun käyttäjille
- laatineet kilpailijatutkimuksen Yhdysvalloissa toimivalle patenttien ja tuotemerkkien verkkokauppapaikalle
- suunnitelleet digitaalista markkinointia bändeille, artisteille ja musiikkialan yrityksille
- ideoineet hyvinvointi- ja urheiluteknologialaitteen markkinointia
Opiskelutavat
Opinnoissa yhdistetään eri opetusmuotoja kuten:
- lähiopetus
- verkko-opinnot
- case-harjoitukset
- tutkimus‑ ja tuotekehitysprojektit yritysten kanssa
- itsenäiset opinnot
- ryhmätyöt
- toiminta useissa Lab-ympäristöissä
Lähde: Opintopolku.fi
Seuraavat toteutukset
Hakeminen
You can apply through joint application at www.studyinfo.fi.
Tutkinto / todistus
Bachelor of Business Administration, Tradenomi (AMK)

Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Jyväskylän ammattikorkeakoulu, Jamk, on kansainvälisesti tunnustettu oppimisen uudistaja ja kilpailukyvyn kehittäjä. Jamk tekee aktiivista yhteistyötä työelämän kanssa ja toimii laajassa kansainvälisessä verkostossa - niin järjestöjen, korkeakoulujen, kuin yritystenkin kanssa. Opiskelijoita Jamkissa on 8 500 ja henkilöstöä noin 700. Jamk tarjoaa...
Lue lisää oppilaitoksesta Jyväskylän ammattikorkeakoulu ja katso koulutustarjonta täältä