International Marketing Management | Master of Science in Economics and Business Administration
Global markets are characterised by high levels of uncertainty.
In addition, the trend of digitalisation is creating both challenges and opportunities for the international management of firms. Thus, the value of data in managerial decision-making is increasing. Data-based strategic decision-making and marketing analytics represent the key competences of today's marketing managers.
In the Master's Programme in International Marketing Management, you will develop expertise in strategic global marketing, digital marketing, marketing analytics, international business and value creation in a rapidly changing world. The curriculum of this EFMD accredited programme is carefully designed to carry strong career-building potential.
Lähde: Opintopolku
Seuraavat toteutukset
Hakeminen
Koulutukseen haetaan maisterihaussa osoitteessa opintopolku.fi.
Tutkinto / todistus
Master of Science in Economics and Business Administration
Lappeenrannan-Lahden teknillinen yliopisto
LUT on vuonna 1969 perustettu tekniikan, talouden ja yhteiskuntatieteiden yliopisto. Puhdas energia, vesi ja ilma ovat elämän edellytyksiä, joihin LUT-yliopistossa etsitään ratkaisuja tekniikan, talouden ja yhteiskuntatieteiden osaamisella. Yliopisto auttaa yhteiskuntaa ja yrityksiä uudistumaan kestävästi. Kansainvälisessä tiedeyhteisössä on 8 000 jäsentä....